Als je tafels wilt huren op onze beurs moet je lid zijn van onze Vereniging. Je bent al lid van de Vereniging voor € 25,00 per jaar.  Voor lidmaatschap kun je zich hier aanmelden

Voor informatie over deelname aan de beurzen kan je mailen naar beurzen@verenigingmaastrichtsaardewerk.nl

Voor deelname aan de beurzen kan je je hier opgeven via het online formulier (IN BEWERKING) of je kan hieronder het formulier downloaden, invullen en aan ons retourneren per post of per mail.

Online aanmelden, het aanmeldformulier en de daarbij behorende Beursregels voor 2023 voor opgave als standhouder voor de beurzen kan je vinden onder onderstaande knoppen.

We houden je op de hoogte mochten er nieuwe COVID-maatregelen van kracht worden en wat dit betekent voor de beschikbare ruimte om standplaatsen in te richten.