Beurzen en evenementen

De vereniging organiseert 4-6 keer per jaar een beurs. Hieronder vind je data en plaatsen van de beurzen voor dit jaar:

• zaterdag 26 maart – Van der Valk Hotel ‘s-Hertogenbosch-Vught
  • zaterdag 18 juni –  Fletcher Hotel Nieuwegein (in combinatie met de ALV)
  • zaterdag 24 september – Scharwyerveld Maastricht
  • zaterdag 10 december – Fletcher Hotel Steenwijk

In de afgelopen 2 jaar hebben we veel problemen gehad met afgelasting van beurzen ten gevolge van de COVID-maatregelen. Ook in 2022 kunnen we in de loop van het jaar hier alsnog mee te maken krijgen. Wij zullen de overheidsmaatregelen zorgvuldig blijven volgen en de eventuele gevolgen voor het wel/niet doorgaan van een van de VMA-beurzen zo snel mogelijk communiceren.

VMA – Beurs Steenwijk 10 december 2022 is geannuleerd.

In de afgelopen weken is gebleken dat de VMA-beurs in het Fletcher Hotel Steenwijk daar dit jaar géén doorgang kan vinden omdat het gehele hotel tot maart 2023 in gebruik is als opvang voor Oekraïners.

Er wordt gekeken of de beurs op een alternatieve locatie kan plaatsvinden en we zullen jullie daar zo snel mogelijk over informeren.

De  beurzen zijn  geopend vanaf 10.00 uur tot 15.00 uur. Enige uitzondering is de beurs waar ook de ALV wordt gehouden. Deze beurs begint na het einde van de jaarlijkse ledenvergadering om ca. 11.00 uur.

De beurzen zijn gratis toegankelijk en je ontvangt kosteloos mondelinge informatie over decors, leeftijden van de producten en ontwerpers van Maastrichts aardewerk.

Informatie over het huren van tafels op onze beurs,, kan je vinden onder Standhouders VMA-beurzen.

Voor informatie over de beurzen kan je mailen naar beurzen@verenigingmaastrichtsaardewerk.nl