De vereniging organiseert 4-6 keer per jaar een beurs. Voor 2024 worden 4 beurzen georganiseerd. De data en plaatsen van de beurzen staan op de home page van de vereniging.

De  beurzen zijn geopend vanaf 10.00 uur tot 15.00 uur. Enige uitzondering is de beurs waar ook de ALV wordt gehouden. Deze beurs begint na het einde van de jaarlijkse ledenvergadering om ca. 11.00 uur.

De beurzen zijn gratis toegankelijk en je ontvangt kosteloos mondelinge informatie over decors, leeftijden van de producten en ontwerpers van Maastrichts Aardewerk en Glas.

Informatie over het huren van tafels op onze beurs,, kan je vinden onder Standhouders VMA-beurzen.

Voor informatie over de beurzen kan je mailen naar beurzen@verenigingmaastrichtsaardewerk.nl