Heb je een stukje Maastrichts aardewerk waar je meer over wilt weten, stuur dan een e-mail, liefst met een foto, of anders met een goede beschrijving, ook van de merken onder het aardewerk. Wij sturen je dan zo snel mogelijk een berichtje terug met nadere uitleg.

Wij doen geen taxaties via e-mail. Om de waarde te kunnen bepalen moeten we de voorwerpen kunnen bekijken. Op onze beurzen kan je meegebrachte items gratis laten taxeren. Voor datum en plaats kijk bij de rubriek Beurzen.

Heb je Maastrichts aardewerk en wil je het verkopen? In ons VMA-Bulletin hebben wij een rubriek “aangeboden” en “gevraagd”.
– Prijzen leden VMA : €3,25 voor maximaal 6 regels (ca. 200 tekens) met foto : €6,50
– Niet-leden: €6,50. Met afbeelding €9,75

Advertentie met een zakelijk karakter: per 1/4 pagina € 25,00 (leden), € 50,00 (niet-leden); overige formaten op aanvraag.

Vermeld altijd je naam, adres en telefoon- en lidnummer (4 cijfers, zie adreslabel).
Betaling: Overmaken op de rekening van de VMA, betalingsgegevens: IBAN NL25INGB 0009 1887 68 BIC INGBNL2A, ten name van VMA te Heerlen onder vermelding van advertentiekosten voor bulletin.

Je kan de advertentie schriftelijk opgeven:

per e-mail aan: pr@verenigingmaastrichtsaardewerk.nl