Beurzen en evenementen

De Vereniging organiseert 6 keer per jaar een beurs. Hieronder vindt u data en plaatsen van de beurzen voor dit jaar.

De beurs in Nootdorp 8-12-2018 is geopend vanaf 9.00 uur tot 15.00 uur.

In 2019 zijn de  beurzen geopend vanaf 10.00 uur tot 15.00 uur. Enige uitzondering is de eerste beurs van het jaar die gehouden wordt in Zeist. Deze beurs begint na het einde van de jaarlijkse ledenvergadering om ca. 11.00 uur.

De beurzen zijn gratis toegankelijk en u ontvangt kosteloos mondelinge informatie over decors, leeftijden van de producten en ontwerpers van Maastrichts aardewerk.

Als u tafels wilt huren op onze beurs moet u lid zijn van onze vereniging. Om u in te schrijven als nieuw lid kunt u contact opnemen met de ledenadministratie (ledenadministratie@verenigingmaastrichtsaardewerk.nl)

U bent al lid van de vereniging voor € 20,00 per jaar.

Voor informatie of aanvragen van een inschrijfformulier voor deelname aan de beurzen kunt u mailen naar beurzen@verenigingmaastrichtsaardewerk.nl of bellen met 076-5496100.

U kunt hieronder ook het formulier downloaden, invullen en aan ons retourneren per post of per mail.

30/03/2019 Zorginstelling Scharwyerveld – Maastricht

30/03/2019 Zorginstelling Scharwyerveld - Maastricht

Informatie standhouders / bezoekers
Maastricht Scharweyerveld
Daaldersruwe 93, 6218EN, Maastricht

De beurs is geopend voor bezoekers van 10.00 tot 15.00.

PARKEREN, LADEN/LOSSEN

Standhouders:
Op die weg de 3de inrit aan de linkerkant nemen (de leveranciersingang van Scharwyerveld). Het is niet toegestaan om uit te laden en te parkeren bij de hoofdingang. Er is bij de leveranciersingang beperkte mogelijkheid voor het uitladen en u mag de auto daar niet blijvend parkeren. Er is een aantal verrijdbare bagagekarren beschikbaar. Graag uw spullen uitladen en voor de andere standhouders plaats maken door uw auto te parkeren (gratis) in de Rondostraat, recht tegenover de uitrit van de leveranciersingang. Er is toezicht op uw spullen. Op 50 m is de ingang naar de beursruimte, te bereiken met twee grote goederenliften op verdieping 0.
Scharwyerveld is een openbaar gebouw en het is dus mogelijk dat er tijdens het opbouwen ook al bezoekers of bewoners zijn. Wij zullen trachten dat zo veel als mogelijk te beperken en aankondigen dat de beurs om 10:00 uur opent.

Bezoekers:
Vóór Scharwyerveld is er beperkte parkeermogelijkheid en in de Daaldersruwe geldt een parkeerverbod. In de omliggende straten is er weliswaar wel een plaatsje te vinden, maar het beste kunt u uw auto parkeren in de Rondostraat, Symphoniesingel, Widelanken, Reinaartsingel. Dat zijn de straten nabij de leveranciersingang.
Er is in de hele wijk gratis parkeren. De beurs kunt u bezoeken via de hoofdingang.