Beurzen en evenementen

De Vereniging organiseert 6 keer per jaar een beurs. Hieronder vindt u data en plaatsen van de beurzen voor dit jaar.

De  beurzen zijn  geopend vanaf 10.00 uur tot 15.00 uur. Enige uitzondering is de eerste beurs van het jaar die gehouden wordt in Zeist. Deze beurs begint na het einde van de jaarlijkse ledenvergadering om ca. 11.00 uur.

De beurzen zijn gratis toegankelijk en u ontvangt kosteloos mondelinge informatie over decors, leeftijden van de producten en ontwerpers van Maastrichts aardewerk.

Als u tafels wilt huren op onze beurs moet u lid zijn van onze vereniging. Voor lidmaatschap kunt u zich hier aanmelden

U bent al lid van de vereniging voor € 20,00 per jaar.

Voor informatie of aanvragen van een inschrijfformulier voor deelname aan de beurzen kunt u mailen naar beurzen@verenigingmaastrichtsaardewerk.nl

U kunt hieronder ook het formulier downloaden, invullen en aan ons retourneren per post of per mail.

Voor deelname aan de beurzen kunt u zich hier opgeven

In 2020 en groot gedeelte van 2021 gingen helaas onze VMA-beurzen niet door vanwege de COVID-maatregelen die van kracht waren. Inmiddels zijn door de regering met ingang van september een groot aantal versoepelingen van de maatregelen van kracht geworden waardoor het weer mogelijk wordt om VMA-beurzen te gaan organiseren.

We hebben als bestuur inmiddels 2 locaties voor dit jaar nog kunnen regelen te weten Steenwijk en Vught.

6 november 2021 – Steenwijk

18 december – Vught

De standhouders van 2020 krijgen, zoals afgesproken, als eerste een uitnodiging voor deze beurzen. Daarnaast mogen anderen natuurlijk zich ook inschrijven als standhouder.

Wij gaan er vanuit dat ook voor onze beurzen de door de overheid vastgestelde COVID-maatregelen van kracht zijn en blijven. De belangrijkste regels op dit moment zijn:

Voor toegang tot de beurszalen moeten zowel de standhouders als de bezoekers bij de entree een QR-code via telefoon of op papier kunnen tonen evt. op verzoek met geldig legitimatiebewijs, ook zijn geldig een document waarin de vaccinatie kan worden aangetoond brief of vaccinatieboekje) of document waaruit blijkt dat je corona hebt gehad.

Daarnaast gelden nog steeds een aantal basisregels te weten;
– Was geregeld je handen
– Geef elkaar de ruimte (hoewel niet verplicht wordt nog steeds 1.5 meter aanbevolen)
– Blijf thuis bij klachten en laat je direct testen
– Zorg voor voldoende ruimte/frisse lucht
– Het bestuur adviseert de standhouders een dispenser met ontsmettingsmiddel op tafel te zetten.

We houden je op de hoogte mochten er nieuwe maatregelen van kracht worden en wat dit betekent voor de beschikbare ruimte om standplaatsen in te richten.

Aanmeldformulier en de daarbij behorende Beursregels voor 2021 voor opgave als standhouder voor de beurzen: Kunt u vinden onder de knop aanmeldformulier beurzen.

Beurs 6/11/2021 Fletcher Hotel – Steenwijk

Beurs 6/11/2021 Fletcher Hotel - Steenwijk

Beurs 6 november 2021
Fletcher Hotel – Woldmeentherand 15, 8332 JE Steenwijk
Beurs geopend van 10.00 tot 15.00 uur. Toegang gratis.

LET OP!

Bezoekers van de beurs in Steenwijk moeten rekening houden met de volgende corona-maatregelen en bij zich hebben:

• QR-code via telefoon of op papier kunnen tonen evt. ook zijn geldig een document waarin de vaccinatie kan worden aangetoond brief of vaccinatieboekje) of document waaruit blijkt dat je corona hebt gehad
  • geldig legitimatiebewijs
  • mondkapje