Beurzen en evenementen

De Vereniging organiseert 6 keer per jaar een beurs. Hieronder vindt u data en plaatsen van de beurzen voor dit jaar.

De  beurzen zijn  geopend vanaf 10.00 uur tot 15.00 uur. Enige uitzondering is de eerste beurs van het jaar die gehouden wordt in Zeist. Deze beurs begint na het einde van de jaarlijkse ledenvergadering om ca. 11.00 uur.

De beurzen zijn gratis toegankelijk en u ontvangt kosteloos mondelinge informatie over decors, leeftijden van de producten en ontwerpers van Maastrichts aardewerk.

Als u tafels wilt huren op onze beurs moet u lid zijn van onze vereniging. Voor lidmaatschap kunt u zich hier aanmelden

U bent al lid van de vereniging voor € 20,00 per jaar.

Voor informatie of aanvragen van een inschrijfformulier voor deelname aan de beurzen kunt u mailen naar beurzen@verenigingmaastrichtsaardewerk.nl

U kunt hieronder ook het formulier downloaden, invullen en aan ons retourneren per post of per mail.

Voor deelname aan de beurzen kunt u zich hier opgeven

GEANNULEERD 31/10/2020 Fletcher Hotel – Steenwijk

Beurs afgelast 31/10/2020 Fletcher Hotel - Steenwijk

Annulering beurs Fletcher Hotel – Steenwijk d.d. 31 oktober 2020 .

In de afgelopen weken is er hard aan gewerkt om de beurs in Steenwijk door te laten gaan en we hadden het haast voor elkaar om alles te organiseren, rekening houdend met alle maatregelen die er zijn vanwege COVID-19. Helaas hebben de nieuwe maatregelen die gisteren zijn afgekondigd roet in het eten gegooid. De beurs in Steenwijk kan niet doorgaan.

We zijn aan het evalueren of en hoe we de beurzen voor volgend jaar kunnen organiseren. Met alle onzekerheden en maatregelen die gelden is dat niet eenvoudig.
Wij begrijpen dat het voor iedereen teleurstellend is dat we wederom een van onze mooie VMA-beurzen moeten annuleren van dit jaar maar onze zorg over veiligheid en gezondheid van onze VMA-leden, standhouders en overige beursbezoekers gaat boven alles.

GEANNULEERD 28/11/2020 Nieuwegein

Beurs afgelast 28/11/2020 Nieuwegein

Annulering beurs Nieuwegein d.d. 28 november 2020

De beurs in Nieuwegein moeten we helaas annuleren. De locatie is niet geschikt om een beurs te organiseren waarbij de COVID-19 maatregelen in acht worden genomen. Bovendien is het nu helemaal onzeker of de huidige maatregelen weer verlicht of verzwaard gaan worden.