Beurzen en evenementen

De Vereniging organiseert 6 keer per jaar een beurs. Hieronder vindt u data en plaatsen van de beurzen voor dit jaar.

De  beurzen zijn  geopend vanaf 10.00 uur tot 15.00 uur. Enige uitzondering is de eerste beurs van het jaar die gehouden wordt in Zeist. Deze beurs begint na het einde van de jaarlijkse ledenvergadering om ca. 11.00 uur.

De beurzen zijn gratis toegankelijk en u ontvangt kosteloos mondelinge informatie over decors, leeftijden van de producten en ontwerpers van Maastrichts aardewerk.

Als u tafels wilt huren op onze beurs moet u lid zijn van onze vereniging. Voor lidmaatschap kunt u zich hier aanmelden

U bent al lid van de vereniging voor € 20,00 per jaar.

Voor informatie of aanvragen van een inschrijfformulier voor deelname aan de beurzen kunt u mailen naar beurzen@verenigingmaastrichtsaardewerk.nl

U kunt hieronder ook het formulier downloaden, invullen en aan ons retourneren per post of per mail.

Voor deelname aan de beurzen kunt u zich hier opgeven

BEURS AFGELAST 19/09/2020 Scharwyerveld Maastricht

19/09/2020 Zorginstelling Scharwyerveld - Maastricht

Annulering beurs dd. 19 september 2020 op de locatie Scharweyerveld te Maastricht

In de afgelopen weken is er overleg geweest met het management van de locatie zorgcentrum Scharweyerveld te Maastricht waar onze volgende beurs op 19 september a.s. zou worden gehouden.

De locatie is in de afgelopen maanden volledig afgesloten geweest van de buitenwereld en sinds begin juli wordt weer mondjesmaat bezoekers onder strenge voorwaarden bij de bewoners toegelaten. Inmiddels hadden wij ook van enkele standhouders al een berichtje gekregen dat zij niet op de beurs zouden gaan staan met een stand in verband met de corona-risico’s.

Gelet op de kwetsbaarheid van de locatie en de gezondheidsrisico’s die zowel voor de bewoners als onze beursstandhouders en beursbezoekers aanwezig zijn is in goed overleg besloten de beurs op 19 september a.s. te annuleren.

Wij volgen alle ontwikkelingen rondom de corona en de regeringsmaatregelen rondom evenementen nauwlettend en zullen van beurs tot beurs in de rest van 2020 kijken of ze kunnen doorgaan.

Wij begrijpen dat het voor u allen teleurstellend is dat we wederom een van onze mooie VMA-beurzen moeten annuleren van dit jaar maar onze zorg over veiligheid en gezondheid van onze VMA-leden, beurshouders en overige beursbezoekers gaat boven alles.