Ja, ik word lid van Vereniging Maastrichts Aardewerk.

Voor iedereen die nu lid wordt van de VMA hebben we een hele mooie aanbieding! Lidmaatschap VMA €25,– per jaar. Alle op voorraad zijnde bulletins vanaf 2006 t/m 2021 krijg je gratis! Tevens ontvang je de nieuwste uitgave van 2023. Niet alle oudere jaargangen zijn compleet.

De bulletins zijn op te halen op de beurs of tegen verzendkosten kunnen ze naar je verstuurd worden.

Aanvullende informatie: De verzendkosten zijn €6,75 op rekeningnummer NL25 INGB 0009 188 768 t.n.v. VMA, graag met vermelding erbij verzendkosten bulletin beurs aanbieding.

Verzending na controle als de contributie en verzendkosten zijn betaald.

Vrouw/Man VrouwMan

Ik geef de Vereniging Maastrichts Aardewerk toestemming voor het verwerken en opslaan van mijn gegevens volgens de privacy policy opgesteld door de Vereniging Maastrichts Aardewerk.

Je ontvangt een kopie van de aanmelding via email.