Artikel Bestuur Diverse uitgaven Home Nieuwe uitgaven Oproep/vragen

Data van de beurzen in 2017:

Zaterdag 9 december     Zalencentrum 't Lichtpunt Maanlaan 4    Huis ter Heide (gem. Zeist)

Data van de beurzen in 2018:

Zaterdag 17 februari    Abrona restaurant & Zalencentrum 't Lichtpunt    Huis ter Heide (Zeist)

Zaterdag 17 maart     Centre Cramique    Maastricht

Zaterdag 2 juni    Van der Valkhotel 's-Hertogenbosch-Vught    Vught

Zaterdag 22 september    Zorginstelling Scharwyerveld    Maastricht

Zaterdag 27 oktober    Schouwburg Ogterop    Meppel

Zaterdag 8 december    Van der Vlak Hotel Den Haag-Nootdorp    Nootdorp

De beurzen zijn geopend van 9.00 uur tot 15.00 uur, met uitzondering van de eerste beurs in Zeist deze begint na het einde van de ledenvergadering om 11.00 uur. Gratis toegang en gratis taxatie van Maastrichts aardewerk.

Als u tafels wilt huren op onze beurs moet u lid zijn van onze vereniging. Om u in te schrijven als nieuw lid kunt u contact opnemen met de het secretariaat. Het lidmaatschap kost  20,00 per jaar.

U kunt zich alleen schriftelijk aanmelden voor deelname aan de beurzen. Als u lid bent kunt U hieronder de inschrijfformulieren downloaden en daarna opsturen, het retouradres staat op het formulier vermeld.

Hier kunt u het inschrijfformulier voor de beurzen in 2017, de spelregels en de extra toelichting downloaden.

Routebeschrijvingen beurzen:

Meppel

Reisroute per auto:

Vanuit richting Groningen A28: afslag De Wijk/Meppel, doorrijden naar Meppel, over het spoorviaduct, bij verkeerslichten rechtsaf  de Stationsweg in, deze geheel uitrijden.

Vanuit richting Leeuwarden A 32: afslag Meppel, over het spoorviaduct, bij verkeerslichten rechtsaf de Stationsweg in, deze uitrijden tot het einde.

Vanuit richting Zwolle A 28: na Staphorst afslag Leeuwarden A 32, vervolgens afslag Meppel Zuid. In Meppel richting station. Tegenover het station de Stationsweg inrijden tot aan het einde van de weg daar ziet u Schouwburg Ogterop aan de rechterzijde.

Openbaar vervoer:

Vanaf Station Meppel: te voet Stationsweg in, haaks op spoorlijn, tot het einde uitlopen.

Vught

vanaf s-Hertogenbosch centrum

Richting Eindhoven/Tilburg. Bij de stoplichten van afslag Vught rechtsaf. Hotel Vught staat met ANWB borden aangegeven. Hotel Vught na ca. 20 meter links.

vanaf Tilburg - A65

Ring s-Hertogenbosch. Afslag s-Hertogenbosch centrum/Eindhoven, afrit 1. Bij de stoplichten rechtsaf, richting s-Hertogenbosch centrum aanhouden. U passeert Hotel Vught aan uw linkerhand vervolgens eerste stoplicht linksaf. Hotel Vught na ca. 20 links.

vanaf s-Hertogenbosch Zuid/Utrecht-A2

Ring s-Hertogenbosch, richting Vught/Tilburg-A65. Afslag Vught Centrum (afrit 1). Einde afslag bij de stoplichten linksaf, richting Ring s-HertogenboschWest/Centrum u passeert Hotel Vught aan uw linkerhand vervolgens eerste stoplicht linksaf. Hotel Vught na ca. 20 meter links

vanaf Waalwijk

Richting s-Hertogenbosch. Afslag s-Hertogenbosch-West (afrit 45). Weg volgen, onder viaduct door, bij stoplichten rechts aanhouden richting Vught/Eindhoven. Bij de stoplichten van afslag Vught rechtsaf. Hotel Vught staat met ANWB borden aangegeven. Hotel Vught na ca. 20 meter links.

vanaf Eindhoven

Ring s-Hertogenbosch West/Centrum/Tilburg, (afrit 23). Ring s-Hertogenbosch West/Centrum aanhouden na 2 stoplichten en ca. 500 meter passeert u Hotel Vught aan uw linkerhand vervolgens eerste stoplicht linksaf. Hotel Vught na ca. 20 meter links

Openbaar vervoer:

trein naar s-Hertogenbosch Centraal Station. Buslijnen: 68, 69 en 140 (elke 15 minuten) stoppen vrijwel voor Hotel Vught. Laat u eventueel door de chauffeur waarschuwen waar u uit wilt stappen.

Maastricht Scharweyerveld

Auto:

Uit de richting Eindhoven of Heerlen:

Bij de verkeerslichten in Maastricht rechtsaf.

U passeert: verkeerslichten (rechtdoor), brug over de spoorweg, verkeerslichten (rechtdoor), brug over de Maas, verkeerslichten (de bocht naar rechts meedraaien), verkeerslichten (rechtdoor), een rotonde (rechtdoor). (Voor u ziet u al Scharwyerveld liggen). Direct na de rotonde de 1ste weg links en na 50 meter 1ste weg rechts (Symphoniesingel).

Uit de richting Eijsden:

De autoweg door Maastricht blijven volgen tot aan de rand van Maastricht. Dan linksaf bij de verkeerslichten en route volgen zoals boven beschreven.

Uit Belgi

Indien u via Belgie reist, neemt u het beste de A76 richting Heerlen en afslag 33 richting Lanaken. Vr Lanaken op de rotonde driekwart nemen en de weg volgen. U komt dan ook uit op de hierboven beschreven rotonde en neemt de 1ste afslag.

Trein/bus:

Vanaf station Maastricht-Centraal rijdt er bijna ieder 10 minuten een stadsbus van Veolia.

Afwisselend stadsbus 1 (richting Oud Caberg), uitstappen op de Papyrussingel (aan de achterkant van Scharwyerveld) en 2 minuten lopen. Of stadsbus 2 (richting Malberg), uitstappen op de Malbergsingel en dan aan dezelfde straatkant haaks de wijk in 6 minuten lopen.

PARKEREN, LADEN/LOSSEN

Standhouders:

Op die weg de 3de inrit aan de rechterkant nemen (de leveranciersingang van Scharwyerveld). Het is niet toegestaan om uit te laden en te parkeren bij de hoofdingang. Er is bij de leveranciersingang beperkte mogelijkheid voor het uitladen en u mag de auto daar niet blijvend parkeren. Er is een aantal verrijdbare bagagekarren beschikbaar. Graag uw spullen uitladen en voor de andere standhouders plaats maken door uw auto te parkeren (gratis) in de Rondostraat, recht tegenover de uitrit van de leveranciersingang. Er is toezicht op uw spullen. Op 50 m is de ingang naar de beursruimte, te bereiken met twee grote goederenliften op verdieping 0.

Scharwyerveld is een openbaar gebouw en het is dus mogelijk dat er tijdens het opbouwen ook al bezoekers of bewoners zijn. Wij zullen trachten dat zo veel als mogelijk te beperken en aankondigen dat de beurs om 9:00 uur opent.

Bezoekers:

Vr Scharwyerveld is er beperkte parkeermogelijkheid en in de Daaldersruwe geldt een parkeerverbod. In de omliggende straten is er weliswaar wel een plaatsje te vinden, maar het beste kunt u uw auto parkeren in de Rondostraat, Symphoniesingel, Widelanken, Reinaartsingel. Dat zijn de straten nabij de leveranciersingang.

Er is in de hele wijk gratis parkeren. De beurs kunt u bezoeken via de hoofdingang.

Maastricht Centre Ceramique

Trein

Vanaf station Maastricht (te voet):

Centre Ceramique ligt op ongeveer 5 minuten lopen van het station. Loop vanuit het station ca. 150 meter rechtdoor de Staionsstraat in. Ga bij de rotonde linksaf de Wilhelminasingel op. Bij de kruising gaat u rechtdoor en buigt af naar rechts op de Avenue Ceramique. U ziet het Centre Ceramique aan uw rechterhand.

Auto

Aanrijroute vanaf de A2: neem de afslag 53, bij het stoplicht rechtsaf. Eerstvolgende stoplichten linksaf Meersenerweg, linksaf Akerstraat volgen tot de kruising Wilhelminasingel/Avenue Ceramique. Linksaf, rij voorbij het Centre Ceramique en sla direct rechtsaf de Sonnevillelunet in. Na 50 m. zijn er 5/6 plaatsen om te laden en lossen. Op de deur staat: Sonnevillelunet 10, direct naast de ingang van de parkeergarage. Vanuit de garage is er geen toegang tot het Centre Ceramique. Via nr. 10 kunnen we met een trage goederenlift het Centre Ceramique in. Bestuur en medewerkers zullen voor begeleiding zorgen. We hopen op uw GEDULD en begrip.

Huis ter Heide (gemeente Zeist)

Reisroute per auto:

A 28 (Utrecht-Amersfoort) neemt u afrit 3 Den DolderZeist. Aanhouden richting Den Dolder. Bij verkeerslicht (Mc Donald's) rechtsaf richting Amersfoort. Amersfoortseweg (N237) volgen, na 750 m rechtsaf richting Abrona locatie Sterrenburg. Let op: als de navigatie "Maanlaan 4" niet kan vinden, tik dan in "Amersfoortseweg 56".

Openbaar vervoer:

Vanaf NS-station Utrecht en Amersfoort: bus 52 tot halte Sterrenberg, Amersfoortseweg. Vanaf NS-station Driebergen-Zeist: bus 56 richting Amersfoort tot halte Sterrenberg.

Nootdorp

Openbaar vervoer:

Treinstation Ypenburg, treinverbinding tussen Den Haag CS, Voorburg, Zoetermeer, Gouda, Utrecht en Ypenburg. Vanaf het treinstation is het ongeveer 10 minuten lopen. Busverbinding 33 en 131 stoppen op loopafstand.

Reisroute per auto:

Hotel Den Haag-Nootdorp ligt in de Randstad, direct tussen de verbindingswegen van Den Haag, Rotterdam en Zoetermeer. U vindt het hotel aan de snelweg A12, afslag Nootdorp. Bij het eerste verkeerslicht bovenaan de afslag rechts af. Bij het volgende verkeerslicht weer rechts en bij de rotonde nogmaals rechts.

Gildeweg 1 Nootdorp

Voor actuele informatie over het openbaar vervoer kijk op de website: www.9292ov.nl