Artikel Bestuur Diverse uitgaven Beurzen Nieuwe uitgaven Oproep/vragen

LANDSCHAP

BUTTERFLY

Speciale stukken.

De populaire serviezen Beatrix, Butterfly en Landschap worden druk verzameld. Veel van de verzamelaars van deze decors kennen de stencils met de koffie-thee-ontbijtserviezen  "Schoonhoven" en de tafelserviezen "Twente', evenals de "Supplement Artikelen". Maar de echte verzamelaar van deze decors weet inmiddels dat er veel meer gemaakt is.

Op deze bladzijde laten we enkele voorbeelden zien van speciale onderdelen.  Als u nog iets hebt dat de moeite waard is, fotografeer het en geef  de foto's af op een van de beurzen of stuur/mail ze naar: H. Meulman, Hoefkestraat 44, 5611 RM Eindhoven, of mail ze naar: info@verenigingmaastrichtsaardewerk.nl

Hebt u hierover nog vragen, e-mail dan even.

Hieronder volgen enkele foto's met beschrijving:

Dit is de bekende aspergeschotel, de schep is hier geheel gedecoreerd.

Beschuitdoos met onderschotel model Modern

Cakestolp met het decor Landschap.